Vanaf 1964 tot 2004 heb ik gewerkt bij het telecombedrijf KPN. In de beginjaren was ik als monteur werkzaam.
Daarna heb ik gewerkt in de functies van werkvoorbereider, calculator en projectleider in de bedrijfstelefonie.
Vervolgens:
werkvoorbereider en projectleider bij grondkabelnetwerkprojecten
- verkoopmedewerker bedrijfstelefonie
- werkplekbeheerder binnen het telecom bedrijf
- coördinator voor alarmerings- en toegangverleningsprojecten in het telecomdistrict Groningen
- coördinator voor Defensie en Biza binnen district Groningen, voor de IT-infrastructuur en het telecommunicatiebeheer
- een aantal adhoc projecten, waaronder reorganisatie traject en coaching verkoopmedewerkers
De laatste zes jaar was ik Servicemanager voor een vijftal grote bedrijven, waarin ik het complete beheer op het gebied van telecommunicatie managede.
In 2006 ben ik gestart met mijn eigen bedrijf, Com In Control. Het bedrijf Com In Control staat voor telecommunicatie onder controle houden en beheren. Mijn doelstelling is bedrijven te helpen om kosten te besparen op het gebied van telecommunicatie en de IT-infrastructuur.
In de begin periode voornamelijk gewerkt voor het management adviesbureau Qwist. Hier heb ik werkzaamheden gedaan zoals die beschreven zijn onder pagina Check uw ICT en ICT- projecten.
De afgelopen jaren mijn diensten verleend aan een aantal kleinere bedrijven mbt ICT beheer, leveren en implementeren Factuurprogramma’s en bouwen van Websites.
Ook in de voor mij liggende periode hoop ik nog vele jaren mijn expertise in diverse werkvelden in te zetten.